شنبه / ۶ مرداد / ۱۴۰۳ Saturday / 27 July / 2024
×

*🔺تخصیص هزار میلیارد ریال به پروژه‌های داراب در دور دوم سفر شهید خدمت به فارس* به گزارش دارابی‌ها نیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه داراب، فرماندار ویژه داراب اعلام کرد که در دور دوم سفر شهید خدمت به استان فارس، مبلغ هزار میلیارد ریال به پروژه‌های شهرستان داراب اختصاص داده شد. این […]

تخصیص هزار میلیارد ریال به پروژه‌های داراب در دور دوم سفر شهید خدمت به فارس

*🔺تخصیص هزار میلیارد ریال به پروژه‌های داراب در دور دوم سفر شهید خدمت به فارس*

به گزارش دارابی‌ها نیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه داراب، فرماندار ویژه داراب اعلام کرد که در دور دوم سفر شهید خدمت به استان فارس، مبلغ هزار میلیارد ریال به پروژه‌های شهرستان داراب اختصاص داده شد. این مبلغ از محل اعتبارات مسئولیت اجتماعی وزارت نفت تأمین شده است.

رئیس کمیته برنامه‌ریزی شهرستان با اعلام این خبر افزود: برای اولین بار در سطح شهرستان، توزیع اعتبارات مذکور با حضور بخشداران و دستگاه‌های اجرایی مربوطه و با رعایت عدالت صورت گرفت. وی بیان کرد که مبلغ ۴۵ میلیارد تومان به پروژه‌های نیمه‌تمام نوسازی مدارس اختصاص یافته است و اداره کل نوسازی مدارس نیز قریب به ۶۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات در اختیار به آن اضافه خواهد کرد تا پروژه‌های نیمه‌تمام تکمیل شوند.

نماینده عالی دولت در قسمتی از سخنان خود افزود که بیش از ۲۶ میلیارد تومان به پروژه‌های اولویت‌دار بهداشت و درمان، ۱۸ میلیارد تومان به پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام و ۱۱ میلیارد تومان به پروژه‌های بنیاد مسکن اختصاص داده شده است. همه دستگاه‌های فوق‌الذکر موظفند معادل اعتبار تخصیصی از محل اعتبارات در اختیار به پروژه‌های خود اضافه کنند.

وی در بخش پایانی سخنان خود از پیگیری و تخصیص اعتبار لازم به منظور تکمیل درمانگاه فرهنگیان خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *