شنبه / ۶ مرداد / ۱۴۰۳ Saturday / 27 July / 2024
×

*🔺دارابمیزبان دومین جشن ستاره‌سازان آموزش متوسطه اول* داراب – دومین جشن ستاره‌سازان آموزش متوسطه اول با حضور مقامات آموزشی و فرهنگیان برجسته در داراب برگزار شد. به گزارش دارابی‌ها نیوز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان داراب، در این مراسم که *با هدف تجلیل* از تلاش‌های معلمان و مدیران برتر که در […]

داراب میزبان دومین جشن ستاره‌سازان آموزش متوسطه اول

*🔺دارابمیزبان دومین جشن ستاره‌سازان آموزش متوسطه اول*

داراب – دومین جشن ستاره‌سازان آموزش متوسطه اول با حضور مقامات آموزشی و فرهنگیان برجسته در داراب برگزار شد.

به گزارش دارابی‌ها نیوز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان داراب، در این مراسم که *با هدف تجلیل* از تلاش‌های معلمان و مدیران برتر که در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ عملکرد مطلوب تری داشته اند برگزار گردید، مدیر آموزش و پرورش داراب، *آقای علی ثانوی شیری*، بر *اهمیت نقش آموزش و پرورش در تعیین سرنوشت و آینده جامعه تأکید کرد.*

آقای ثانوی در سخنان خود از معلمان خواست تا *با تزریق حس خودباوری و امید به آینده، نسل جوان را برای مواجهه با چالش‌های پیش رو آماده سازند.* وی همچنین از کوشش‌های صادقانه و خالصانه فرهیختگان در سال تحصیلی جاری قدردانی کرد.

 

معاون آموزش متوسطه، آقای عباسی، نیز با تقدیر از تلاش‌های همکاران آموزشی و اداری، از برنامه‌های آتی برای برگزاری کارگاه‌های تخصصی و تفکر انتقادی در تابستان خبر داد.

در ادامه، آقای ارزاقی، مسئول آموزش متوسطه اول، ضمن تشریح روند انتخاب همکاران برای جشن ستاره‌سازان، گزارشی از فعالیت‌های آموزشی متوسطه اول ارائه داد. ایشان همچنین افزودند که ما برای نخستین بار، جشنواره‌ای برای تجلیل از فرزندان برجسته فرهنگیان پیش از عید نوروز برگزار کردیم که به عنوان یک اقدام برجسته و تاریخ‌ساز در حوزه آموزش و پرورش شناخته شده است.

 

در پایان، مراسم با اجرای تکنوازی و همنوازی دانش‌آموزان و دکلمه خوانی به اتمام رسید و مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *