شنبه / ۶ مرداد / ۱۴۰۳ Saturday / 27 July / 2024
×

*🔰درجه شهرداری داراب ارتقاء یافت* 📍درجه شهرداری داراب بالاتر از شهرداری‌های بندرلنگه در استان هرمزگان و  فلاورجان در استان اصفهان قرار گرفت .   به گزارش دارابی ها نیوز به نقل از ایسنا، معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ابلاغ درجه های جدید ۲۵ شهرداری از سوی وزیر کشور به استانداران خبر […]

درجه شهرداری داراب ارتقاء یافت

*🔰درجه شهرداری داراب ارتقاء یافت*

📍درجه شهرداری داراب بالاتر از شهرداری‌های بندرلنگه در استان هرمزگان و  فلاورجان در استان اصفهان قرار گرفت

.

 

به گزارش دارابی ها نیوز به نقل از ایسنا، معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ابلاغ درجه های جدید ۲۵ شهرداری از سوی وزیر کشور به استانداران خبر داد و گفت: طی سال ۱۴۰۲ تا کنون درجات جدید ۶۴ شهرداری تعیین و ابلاغ شده است.

🔸انوشه توضیح داد: مدارک ارسالی شهرداری‌ها برای ارتقای درجه در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در معاونت امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بررسی و موارد واجد شرایط پس از تأیید از سوی وزیر کشور به استانداران مربوطه ابلاغ شد.
🔸وی اضافه کرد: به موجب دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور، شهرداری‌هایی که چهار سال از زمان ابلاغ آخرین درجه آنها گذشته، می توانند پیشنهاد ارتقای درجه خود را بعد از تأیید استانداری به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارسال نمایند.

🔸بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، ارتقای درجه شهرداری‌ها به استناد تبصره (۳) ماده (یک) آئین نامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب (۱۳۷۰/۴/۱) هیات وزیران و اصلاحیه های بعدی آن و بر اساس شیوه نامه و عوامل ناظر بر درجه بندی شهرداری‌ها که طی نامه شماره (۳۴۷۹ مورخ ۹۴/۱/۱۹) به تأیید سازمان مدیریت و برنامه ریزی وقت کشور رسیده، انجام می‌شود و شهرداری‌ها صرفاً از طریق بارگذاری اطلاعات و مستندات مورد نیاز در سامانه درجه بندی شهرداری‌ها، می‌توانند پیگیر موضوعات مرتبط با درجه بندی از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور شوند.

 

*📍لینک کانال روبیکا*
‏https://rubika.ir/darabihanews

*📍لینک کانال ایتا*
‏ https://eitaa.com/darabihanews

*📍لینک کانال بله*

‏https://ble.ir/darabihanews

*📍آدرس پیج اینستاگرام ، پیج دارابیها دنبال کنید*👇🏼
‏https://instagram.com/darabihaaa

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *